Sabtu, 2 Jun 2012

hai..

assalamualaikum.... rasa nya dah lama aku tak tulis pa pe kat diari alam maya ku ini.. sepanjang tahun ni aku cukup sibuk dengan study, praktikal n yang lain2.. tak sangka pulak pejam celik pejam celik aku dah 2 tahun lebih study kat segi.. tinggal setahun lagi... huh! tak sabo rasanya nak menjejaki alam pekerjaan dan hidup berdikari.. penat juga study ni..alhamdulillah 2 tahun exam aku lepas n lulus dengan baik.. cuma kadang kala tu ada juga lah turun naik.. hehe.. normal2...

tahun ketiga ni aku nekad nak study habis habisan.. final year kan.. so nak tunggu ape lagi... study lah wei... huhuh.. kehidupan seharian aku pun berubah juga... pertama kali aku lega sebab parent aku dah tau hubungan aku dengan si dia.. alhamdulillah dorang terima si dia..dah setahun dah dia hadir dalam hidup aku... sekarang aku hanya mampu memohon pada Allah agar semuanya berjalan lancar... kedua, aku nak cari cara macam mane nak kurus..huhuhu.. susah no aku ni nak kurus...

hemmm aku tak tau nak tulis apa lagi..so aku berundur sekeap.. kalau ade masa lapang aku tulis lagi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan