Rabu, 6 November 2013

hatiku rapuh

assalamualaikum.. lama sudah aku tidak menjengah diari alam maya ini... hatiku rapuh... apa yang terjadi telah terjadi dengan ku selama ini.. ya aku mengalah untuk kebahagiaan orang yang cintai.. sakitnya hanya Allah yang tahu.. kadang2 ku fikirkan apa kah salah ku? apa kekurangan ku? apa yang telah ku lakukan? aku tidak sekuat khadijah ya Allah... hatiku rapuh... aku mengalah tapi hatiku tiada siapa yang tahu betapa aku kecewa dan terluka.. hubungan yang aku pertahankan... yang ku fikirkan memerlukan kesabaran yang tinggi musnah sekelip mata... aku lemah ya Allah... hatiku sakit teramat-amat sakit... aku mencari jawapan dan memohon dalam istikharah mu ya Allah ... aku temukan jawapan Mu... aku mengundur diri.. memang sakit tapi ku teruskan ya Allah.. ya Allah lindungi lah diri nya yang jauh dari ku... walau kami tidak pernah bersua ku tidak akan berdendam dengan nya ya Allah ... ku redha dengan apa yang berlaku...

awak saya maafkan awak dunia akhirat.. jaga diri baik2.. kalau ada jodoh kita kita akan bertemu lagi.. saya hanya mampu doakan awak dari jauh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan